P.S. Shopping time


U subotu sam naletela na 20% popusta u P.S. Fashion-u što me je jako obradovalo. Volim njihovu odeću,jer je pre svega otmena i omogućuje mi da svakodnevno izgledam otmeno ,pritom, ako se slažete sa mnom, zgodna je za kombinovanje i takodje je izuzetnog kvalitela, dosad mi se nije dešavalo da nešto od odeće strada što je slučaj sa odećom iz drugih radnji.
Njihove pantalone su nešto što mi uvek prvo zapadne za oko, zaista izgledaju poslovno što je možda problem tinejdžerkama ali su zato zgodne za večernje izlaske.
Duge,široke ,bele pantalone su nešto što sam tražila za ovo leto i baš na to i naletela. Doduše ,ove imaju pomalo zučkasti ton ali to je ono sto ih čini još elegantnijim,boje su slonove kosti. Noge izgledaju dosta duže u njima,zahtevaju štikle zbog dužine , pomalo se provide ali zato imaju postavu dužine šortsa.

Naišla sam na još dva para belih naočari i kombinezon, njega nažalost nisam uspela da uslikam lepo jer je jako nezgodno namestiti ga na ofinger tako da se njegova forma vidi pa sa vama delim samo izgled materjala ,a u nekom narednom postu videćete i kako stoji :)





 U subotu sam našla jos neke maskice na moj samsung i zaljubila se u ovu zlatnu, cene su jako niske tako da posetite Galaxy Code u Forumu :)

I love to change my babes case , this like a part of my own outfit too, so yesterday I found great discount in Galaxy Code in Forum Shopping Center and bought new good case with wings for my Samsung :)

5 коментара:

Thank you for you time

Instagram